Börjes barnbarn

föralltid

Robinson

Kan fan inte hålla mig.

Stör mig så förbaskat på den där Hjalmtyr. Så fort han fick chansen satte han kniven i ryggen på en annan deltare. Och vilken attityd sen. Gå runt och tro att han är så jäkla mycket bättre och smartare än andra. Vem var det som total misslyckades med ett pussel, så laget förlora??? Sraffet blev att sitta fastkedjade i fotbojor hela laget. Och så sitter han och tycker att de andra "gnäller". För uj så duktig han är. "Jag gnäller inte". Men fuck you! De har all rätt att gnälla för det var ett skit straff.

Den där Vicky ger jag inte mycket för heller. Ut med honom. Snarast möjligt! Mansgrisen nummer 1. Massa idiotiska kommentarer har han fällt om att kvinnan är svagare och hör hemma vid spisen. SLAKTA honom!

Nej, nu ska kolla på dagens #AdamLive och lugna ner mig lite.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: