Börjes barnbarn

föralltid

GLAD PÅSK

Haha, den här var lite kul tycker jag =)



Men jag åkte aldrig till Blåkulla i torsdags. Var bara hemma och tittade på film/tv/play. Igår blev det lite umgänge med goá människor hos bästa Nettan. Blev en tidig kväll. Ögonen började falla ihop och jag slocknade helt så fort jag la mig i sängen.

Idag började vi förmiddagen med en tur på cykel resp. longboard till coop för att köpa lite godis. Måste ju ha lite hemma ifall det skulle dyka upp några påskkärringar. Nu kollar jag gårdagens avsnitt av Let´s dance =D Kul program tycker jag. Det är ju dans inblandat ;-)

Om en knapp timme ska jag hem till farmor och äta påskmat. Och sen blir det nog soffan ikväll med film/tv/play eller kanske något avsnitt Walking dead, som jag och älskling har börjat titta på. Imorgon ska jag träffa fina flickorna Anneli och Emelie <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: