Börjes barnbarn

föralltid

Jobbat lång dag idag. Började 8.15 och slu...

mms_img-11399479 (MMS)

Jobbat lång dag idag. Började 8.15 och slutade 17.45. Det blev på en skola som jag inte varit på tidigare. Så nu har jag snart varit över hela stan. Nu är det bara två högstadieskolor kvar. Idag var jag i en mysig etta på fm och ett fritids på em. Fick även göra min första stängning. På vägen hem stannade jag till hos mamma och pappa där det blev käk och lite kalasfika för bonusbrorsan. När jag kom hem så var Smulan inte allt för glad på mig. Nu är det play och sen sängen. Imorgon blir det jobb i en trea och resten av veckan är det matematik med sexor.

Kommentarer

  • Angelique {Kinkykitten} säger:

    Haha smulan <3 Fattaruu väl att du inte kan dissa henne så många timmar ;)

    2012-04-17 | 19:04:54
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här: