Börjes barnbarn

föralltid

Mötes dags

Jahapp, då var vi där igen. Dessa möten som poppar upp när hösten närmar sig. Och varför sprida ut dem när man kan köra alla i rad? I lördags var det tränarmöte, i söndags var det möte på Träningslagret och i måndags var det styrelsemöte. Provade klubbkläder i söndags också. Och så har jag jobbat i badhuset lite grann. Dimman börjar lätta.

Igår körde jag en hel dag. Först SFI lektioner som jag hade själv. Sedan planerade jag för idag. Åkte till badet och jobbade där i några timmar. Hem och åt mat. Och sen planerade jag igen fram till typ 1 på natten! Skrev ihop ett häfte med frågeord som jag skulle ha idag. Nöjd med häftet, men framförallt nöjd med min sista dag på SFI för denna gång. Sommarvikariatet är slut.

Blev smått överraskad av ett sms om en förfrågan om jobb imorgon. Vikariebrist är det visst. Men det blev till att tacka nej =/ Behöver fokusera på mitt andra jobb nu. Det går ju självklart i första hand.

Nu är jag trött. Ska försöka att inte somna innan resultatet av SYTYCD den här gången. Det gjorde jag ju sist. Vaknade av Simon som stod och puffade på mig.

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Och nu har du ytterligare ett möte att gå på... HiHi.

    2012-08-16 | 15:34:23

Kommentera inlägget här: