Börjes barnbarn

föralltid

Nya dansskor

Vi var iväg igår en sväng och kikade på cykel. "SM cykelservice" säljer begagnade cyklar till vettigt pris. Den jag hittade på blocket fick jag aldrig något svar på.

Så idag åkte vi och köpte en nygammal cykel till mig. Inte lika tjusig som min vita, men den är funktionsduglig och fick ett bra pris på den.

Blev en sväng förbi Team Sportia också för att snabbt kika på dansskor medan vi väntade på att han skulle fixa med dynamon på cykeln.

Jag hade ju mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år som skulle gå till dansskor. Hittade inte bara ett utan TVÅ par som satt som en smäck. Lika bra att slå till! Ett par svarta och dessa Nike free fit 2.



Love! Då kan jag använda mina gamla svarta till annan träning och de nya två paren får turas om på de olika danspassen.

Måste leta efter nya vanliga skor också. Alla mina är slitna på diverse olika sätt. Nya kläder behövs också. Får ta en shopping runda någon dag.

Köpte med mig en sallad till lunch och Simon fick dumpa av mig i badhuset så jag kunde jobba lite. Kom hem för lite mindre än en timme sen.

Nu ska det kirras käk av något slag. Sen får vi se om det blir lite tv-film-play och/eller kanske träna in lite barndanskoreografier.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: