Börjes barnbarn

föralltid

Julkort..

..låg det flera stycken i lådan. Visste att det kanske skulle finnas ett, men det var hela FEM stycken! Finast var självklart dessa:



På mina söta syskonbarn <3 Fick också ifrån familjen, syrra + sambo, svärmor + sambo, och från Nettan, Andreas och djuren :-P

Lunchmötet gick bra. Jag behöver ha de där träffarna för att bolla mina idéer. Det är då jag kommer igång. Lite tändvätska på glöden liksom...

Efter mötet blev det några timmars jobb. Idag tog jag en ledig dag. Lugnt hemma och sen hem och gratta mamma med familjen. Väldigt mysigt. Blev lite monopol med lillebror också.

Ganska nyss kommit hem och ska ta och slänga ihop lite mat. Och sen mysa upp i soffan.

Kommentarer

  • Faster Anna säger:

    Hej faster Emma,
    visst är det ett par riktiga sötnosar till brorsbarn vi har!? :)

    Kram.

    2012-12-22 | 20:46:49

Kommentera inlägget här: