Börjes barnbarn

föralltid

Jobbat

Från tisdag till fredag har jag jobbat på SFI på förmiddagarna. Trevligt och intressant. På eftermiddagarna har jag varit skapligt trött. Hostan, som inte försvunnit än, stör sömnen lite grann. I onsdags var det disco och i torsdags street. Lovely lovely! Direkt efter dansen i torsdags blev det badminton med älsklingen och hans pappa med fru. Väldigt roligt och jobbigt. Jag gillar badminton. Efter jobbet igår åkte jag med bussen direkt bort till m&p för att hälsa på familjen lite. Handlade mat på hemvägen som lagades och sen åts upp framför Criminal Minds. Jag tittade på några program på play också innan jag hoppade i säng. Idag är det tränarmöte/träff. Hela dagen. Vi kör igång med möte vid 14 och sen blir det mat och hemlig aktivitet. Spännande =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: