Börjes barnbarn

föralltid

Mötenas tid

Fortfarande inte helt frisk. Men mycket bättre. Bara lite störande hosta. Inte vad jag vill ha när jag ska börja dansa idag. Inleder denna danstermin med showdans, som nu har förlängts till 1,5 h istället för 1. Love!

Nu går vi in i mötenas tid. Började förra helgen med tränarmöte. I tisdags var det möte om idrottsskolan. På fredagen hade jag möte på Colluseum. På tisdag är det ledarmöte med idrottsskolan. Lördag är det tränarmöte igen, men denna gång följt av överraskning. Söndag skulle jag behöva ha möte med breddenledarna. Måndag är det styrelsemöte. Det är så det brukar se ut vid terminsstart.

Efter alla möten startar både simningen och barndansen. Och inför uppstart brukar jag spendera en hel del tid med dator, papper, penna och telefon för att få ordning på grupperna. Fre och lö spenderade jag i badhuset och styrde upp bredden. Imorgon blir det Colluseum.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: