Börjes barnbarn

föralltid

Friend boost

I fredags blev det att sällskapa med Rebecka, Evelina, Niklas och Thomas hemma hos Sofia. Det blev grillat, både korv, kyckling och kött. Mestadels svart =P men jättegott! Blev inte så länge dock, så jag mellanlandade i soffan med en film innan sängen.

Lördagen blev det umgänge med Nettan, Frida och Jani hos Kiddo. Blev något senare än fredagen, men jag var pigg så det blev en film i soffan när jag kom hem.

Körde balance i söndagas, easyline + zumba igår. Idag skulle jag egentligen köra functional moves, men det blir inget med det den här veckan heller. Insrtuktören är sjuk, så jag bokade in mig på easyline istället.

På torsdag blir det en tur in till Örebro och träffa Angelica och lille Jack. På söndag ska jag träffa Anneli och Emelie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: