Börjes barnbarn

föralltid

Lek och bus landet med lillebror. Pappa ri...

mms_img632116100 (MMS)

Lek och bus landet med lillebror. Pappa ringde och kollade om jag kunde ha lillebror hos mig en stund medan han och mamma skulle in till Örebro och hjälpa brorsan. Jag sa att jag gärna hakade på in till Örebro hellre så jag också fick kika på brorsans nya hus. Det blev en snabbtitt. Sen släppte pappa av mig och lillebror på lek och bus landet. Tre timmar blev det. Behövdes ingen träning efter det kan jag säga. Hade först tänkt easyline och zumba. Vi hann inte hem till det, men träningsvärk kommer jag allt ha imorgon ändå så mycket som vi klättrade/kröp/ålade/hoppade. Jag och lillebror käkade mat på McDonalds innan vi åkte hem. Sen blev jag kvar hos mamma och pappa tills nu. Kom precis hem och funderar på vilken som blir kvällens film. Imorgon ska jag försöka börja planera hösten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: