Börjes barnbarn

föralltid

Sommar

Jo, det är sommarledigt nu. Inte mycket aktivitet i bloggen då. Det som passerat efter Karlskogafesten, är sommaravslutning med SFI, lite fest och sen har jag tränat. Massor. Om man jämför med innan vill säga. Fixade ett månadskort förra veckan på Träningslagret. Tänkte passa på att träna de olika passen och träffa instruktörerna. Så jag vet vad jag vill prioritera till hösten. För då hinner jag inte pussla, klura och krångla med det. Komma i form är ju självklart också en anledning till att jag fixa månadskort.

Förra veckan körde jag easyline, afro, functional moves, body balance och body step. Idag har jag bokat zumba. Imorgon functional moves. Och på onsdag ska jag testa indoor walking för första gången. Ska bli spännande. Till torsdag har jag inte bestämt mig än - combat eller trx???? Combat har jag kört förut, så jag vet att det är sjukt jävla jobbigt samtidigt som det är sjukt jävla roligt. Trx har jag bara kört någon enstaka övning förut som var invävt i ett annat pass. Jag misstänker att jag kommer tycka att det är sjukt jävla jobbigt. Det kommer vara tungt. Vet inte om jag kommer tycka det är kul. Tänk om det är skitkrångligt med de där repen? Trx vill jag ju testa någon gång. Lika bra att göra det. Passa på i sommar också när det är mindre tryck på passen. Sen så är det ju Thomas som är instruktör på torsdag. Det får bli TRX!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: