Börjes barnbarn

föralltid

Då så

Då var ansökan inskickad.

Det har varit lite känslomässig bergodalbana.

Men nu är det bara att vänta på svar.

Imorgon... Då ska jag soooova. Behövs. Blivit en del lite längre jobbdagar och en del fix på eftermiddagarna i några veckor nu. Sen har jag en katt som har fått för sig att hon ska väcka mig och vill gå ut klockan FYRA på morgonen. Alltså 4.00. Kattskrälle! Åh jag som klagade över att hon väckte mig runt 6-7 förut. Well well. Jag älskar henne ändå. Dessutom är hon hur mys-pysig som helst efter att hon har varit ute, så det går inte att vara arg på henne. Jag har förövrigt utvecklat skills i att öppna och stänga balkongdörren nästan sovandes. Bra egenskap. Kanske skulle skrivit med det i ansökan? Nej, nu spårar jag ur. Dags att sova. Godnatt.

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Vad är det för ansökan? :) Ja e nyfiken och jag vill träffa hela "gänget" snaaaaaart!!!! NU!

    2012-06-08 | 19:09:52
    Bloggadress: http://svasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: