Börjes barnbarn

föralltid

Avslut

Året och terminen börjar dra sig mot sitt slut. Schemat är proppat. Som det brukar vara i november/december med andra ord.
 
Förutom de vanliga lektionerna och planeringarna på både komvux, dansen och simskolan så händer allt detta:
 
18 nov Utmanaren
24-25 nov genrep + show med Abs SHOW kidz.
30 nov genrep Luciadopp + tjejfest
1 dec Namngivning Viggo
2 dec Luciadoppet
7 dec Dirty Dancing i sthlm
8 dec breddavslut + genrep KDC (måste klona mig själv?!)
9 dec breddavslut
15 dec show KDC + julbord
16 dec KM (behöver inte göra mkt där, men kul att vara med)
19 dec Sista lektionen på komvux
21 dec mamma fyller (kanske inget hejdundrande kalas, men värt att nämna ändå)
 
Sen blev det jul och nyår... Bara sådär. Och då är det runt 3-4 veckor till uppstart av vårterminen.
 
Känner mig lite smått.... Kluven... Några saker vill jag verkligen hinna njuta av och bara vara här och nu.Vissa saker vill jag bara få överstökat typ, fast ändå inte. Kanske mer en längtan framåt.
 
Och så längtar jag ju till THAILAND! Äntligen dags igen. Känns som evigheter sen.
 
Jaja. Hopp i säng. Näst på schemat är lite praktik i badhuset och så måste jag börja skriva på praktikuppgiften. Och på policyn och verksamhetsplanen. Smått frustrerande när jag vet hur jag vill ha det, men jag får inte ner det på pappret.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: