Börjes barnbarn

föralltid

Vilken helg

Vilken vecka snarare. Upp tidigt varje dag och sysselsatt mest hela tiden. Skulle vilja ha en dag som jag bara kan sitta och ha lite tråkigt. Sådana dagar behövs ibland.

Åter till helgen. Letade kläder till dansen. Jobb i badhuset. Och mitt lilla gästspel förra helgen gjorde avtryck. I like it! Gjorde ett till i lördags och snackade lite med ledarna om nästa termin. Känns som att jag har de med mig. Underbart!

Söndag morgon startade upp med finlir inför filmning på barndansen. Nu är den tortyren över. Väntar bara på resultatet. Fort som fan ner till badhuset där det vankades simtävling för våra små. Så duktiga tjejer jag har!

Fick också se att utbildningen gav resultat som jag hoppats på. Kommande termin kan bli riktigt spännande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: