Börjes barnbarn

föralltid

Citybird

Och vips, så hade en hel vecka gått...
 
Blir inte mycket tid till bloggande nu inte. Förra veckan började jag jobba mina 110%
 
Måndag till onsdag på skolan. Test med eleverna på måndagen, information på tisdagen och första lektionen på onsdagen. Självklart massa planerande där i mellan.
 
Från torsdag till igår har jag jobbat med simskolan. Planerande tor-fre och simskolestart på lör-sön.
 
Dansat har jag gjort också. I onsdags var det disco och street. Torsdag var det street. Och igår var det show igen. Love love love.
 
I fredags åkte jag och Simon in till Örebro för att hälsa på Matte, Lina och Viggo. Fick träffa Micke, Johanna och Theo samtidigt eftersom de var där också. Vi svängde förbi Marieberg på hemvägen och fick med oss varsitt på skor hem. 
 
Var inne kikade på skor på scorett, och hittade fler skor som jag gillade från cirybird. Visade sig att de hade en butik på Marieberg. De hade flera par som jag gillade till galet låga priser. Perfekt för en snål-men-kräsen-typ som mig. Men farligt!!
 

Kommentarer

  • Nettz säger:

    Nu får du ju visa bild på skorna med ;)

    2012-09-05 | 16:58:26
  • Sofia säger:

    Åh nu vill ja se bild på sko-fynden! Sen hoppas jag att vi ses på lördag!!! :) Jisses vilken träningsvärk jag hade efter förra veckan! :D

    2012-09-06 | 20:49:46
    Bloggadress: http://svasa.blogg.se

Kommentera inlägget här: