Börjes barnbarn

föralltid

Oprofessionellt

Jobb jobb jobb... I måndags hade jag lektion med min grupp eftersom det inte blir någon lektion imorgon. Det är utvecklingsdag, vilket innebär elevfritt. Så imorgon ska jag sitta och klura ihop de individuella planeringarna till gruppen. Svettigt! Har försökt med det idag med, men blev lite distraherad av ett telefonsamtal om andra jobbet. Ett av den lite tråkigare sorten. Trist att folk ska ha så dålig stil och agera oprofessionellt. Jaja. Chefen gick i taket och tog tag i saken. Fortsättning följer.
 
Käkade buffélunch med älskling. Efter jobbet åkte jag direkt till lasarettet och gjorde dagens goda gärning - lämnade blod. Hem och vända, typ, och så ner till badhuset. Älskling hämtade och nu har vi kollat Körslaget på play. Jag uppdaterar här och ska strax hoppa i säng. Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: