Börjes barnbarn

föralltid

Veckorna fortsätter likadant....

Mån-ons på komvux och to-sö i badet. Dans på eftermiddagarna. I tisdags startade jag upp min sprintgrupp. Det blev ett gäng gosiga tjejer + en ny som kom. Två till nya på ingång. Så himla kul!
 
Idag var jag iväg på en liten utbildning om redovisning av frånvaro/komp/semester osv. Jag trodde  att det bara skulle vara kort info, men det blev bortåt timmen kanske. Egentligen 1,5, men några av oss behövde inte vara med på allt eftersom det inte gällde oss. Tur det. Jag hade ju planerat att åka till Träningslagret och öva på barndanserna i salen och testa stereon.
 
Blev "bara" en timme i salen. Men jag hann med att köra en hel del ändå. Börjar bli lite pirrigt! Åkte med Simon hem. Vi bytte om och åkte till sjukhuset och hälsade på Simons syster som har opererat sig =/ Men det verkade gått bra och hon var väldigt pigg och positiv. Stark! Det ska hon ha cred för.
 
Imorgon skulle jag behöva åka tidigt och jobba i badet eftersom det inte blev något idag. Funderar på om jag ska göra en avstickare sen och vara med på Sofias danspass. Fick ju avstå sist pga jobb. Efter dans, så tänkte jag ta en sväng förbi systemet. Hem - käka - duscha, och sen tillbaka till badet. Låter som en plan(?!)
 
Kvällen är iallafall bokad med BÄSTA sällskapet! <3
 
Hon tipsade ju förövrigt på sin blogg om http://www.uffessakerochting.se Gick in och kikade och hittade ett fodral till telefon, där det även får plats lite kort. Funderar på att kanske köpa en lila. Det är ju typ något sånt jag har varit lite sugen på att köpa.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: