Börjes barnbarn

föralltid

Sovmorgon?

Mina fina tabbar fortsätter. Jag trodde att jag hade sovmorgon imorse. Hade totalt glömt bort att jag skulle vara tentavakt idag. Göran ringde och väckte mig. Great. Alltså. Va fan? Oftast brukar jag alltid komma ihåg saker, så länge jag har skrivit upp det i kalendern. Vilket jag förstås hade gjort. Men som Göran så snällt sa "det kan hända även den bästa". Tack tack =)
 
Gick direkt ner till badhuset och jobbade där. Hade tänkt ta en kort dag eftersom jag har två timmar +. Yeah right. När jag väl kom igång så rullade det bara på och jag fick riktigt bra flyt. Fick mycket gjort, men när jag åkte hem kändes det som hade jag hade ännu mer att göra än när jag kom dit. Började genast fundera på om jag ska jobba imorgon... På min, som jag hade tänkt, lediga dag. Dåliga samvetet igen. Har fortfarande inte bestämt mig för hur jag ska göra. Oavsett så blir det sängen nu iaf.
 
Kvällen vigdes åt Bones med sambon. Kollade på några avsnitt av 7:an igen. Sambon ligger efter lite grann =P 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: