Börjes barnbarn

föralltid

Uppstart

Ja precis. Inte så mycket action i bloggen då. I helgen drog allt igång med undantag för mini och vuxen som drar igång nu till helgen. Fullt pådrag, men det rullade på riktigt bra. Satans nervös blev jag. Rädd för att jag skulle ha missat att göra nånting. Allt gick riktigt bra. En liten så kallad "avvikelse" på söndagen. Well. Det får ju inte gå helt perfekt. Va fan. Det känns jävligt bra ändå. Nu är det igång. Mina idéer börjar ta form =)
 
Dansen har också börjat igen. ÄNTLIGEN! Det är bara ren tortyr att ha uppehåll. Började i söndags med show. Disco igår. Ragga idag. Järngänget som dansar det mesta där borta börjar bli lite smått ömma i våra muskler =P Imorgon är det street.
 
Nu har jag också lyckats vara ledig två dagar i rad. Och vad passar man på att göra då? Jo. Jobba lite ;-) Ställde upp som tentavakt idag. Direkt efter det mötte jag Anneli på stan. Strosade runt, snackade och lunchade.
 
På fredag blir det RYDELL & QUICK =D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: