Börjes barnbarn

föralltid

Juldagen

Juladagen innebär kalkon hos mamma och pappa. Älskling jobbade idag så pappa kom och hämtade mig. Först lät det som att det bara skulle bli jag och farmor förutom ma, pa och bröderna som bor hemma. Precis när vi huggit in på kalkonen och satt oss för att käka så kom Micke, Johanna och Theo iaf. Matte m familj var på kalas och syrran var sjuk. Efter maten blev det bara chill. Jag och Theo utforskade hallen tillsammans och busade lite. Sen blev det flera timmar Monopol med Wille och pappa. Ingen aning om hur länge vi satt. Älskling kom bort och käkade lite, och ungefär samtidigt blev jag totalmosad. Kort efteråt tog pappa hem segern. Jag och älskling åkte hem, och nu sitter jag här och uppdaterar lite blogg. Ska kolla på sista avsnittet på julkalendern och eventuellt någon film/serie på play. Sen blir det sängen. Febern är borta nu och kvar är bara en snorig näsa och lite kittligt i halsen. Imorgon blir det revbensspjäll. Mmmmm... =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: