Börjes barnbarn

föralltid

Luciadoppet 2013

Luciatåget inledde som vanligt. I år har jag bara varit med som lite stöd och backup till Elin och Alicia som var ansvariga för tåget i år. Jag var med och sjöng lite under lördagen.
 
 
Ena musiknumret var Teachers Blended. Mina lärare från gymnasiet. 
 
 
 
Simhopparna var med. De har blivit riktigt grymma!
 
 
 
 
Andra artisten var fantastiska Felicia Fernandez Lauri.
 
 
Hans var konferencier i år igen.
 
 
Vattenbaletten med sina ljusstavar. Suveränt duktiga, i vanlig ordning.
 
 
 
 
Underhållningen till barnen i år var Jobman som kom på besök. Dansade till sin egen låt tillsammans med dansare från Kulturskolan. Dansarna körde senare även en egen dans.
 
 
Tävlingssimmarna visade upp en medleylagkapp.
 
 
 
 
Fackelsimmarna med lilla lucian på flotten.
 
 
 
Innan fackelsimmarna var mina små konstsimmare med. Jag och Nathalie stod med inne på kanten, så jag kunde inte ta någon bild. Men så grymma de har varit! Blir så stolt <3 Trots att vi gjorde lite ändringar i sista minuten så satt allt som en smäck redan på första extra träningen. Hela gänget är supermysiga. Underbart att hänga med dem en hel helg. Jag måste ju säga att jag gillar texten på min julklapp...
 
 
Det gav mig bara mer idéer till mina tankar som snurrat ett tag nu.
 
Skämthopparna var givetvis med också, men de fick jag ingen bild på. Direkt efter var det Grand Final, dvs avtackning av alla medverkade.
 
Som alltid - en alldeles magisk helg som smäller av startskottet för julkänslan <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: