Börjes barnbarn

föralltid

Mysig helg

I fredags åkte jag och älskling in till Örebro för lite julklappsshopping på Marieberg. Vi käkade på McDonalds och åkte sen in till centrum för att gå på bio - Hobbit 2 i 3D.



I lördags köpte jag de sista klapparna hemma i stan på förmiddagen. Idéerna stod lite stilla först, men sen lossnade det. Lyckades även hitta lite fint till mig själv. Lite jobb på det och sen hem till föräldrarna gör att fira mamma. På kvällen blev det gött kött, play och sen utebad med serier.

Söndag morgon blev det mys i sängen. Tvättade och plockade lite innan jag drog fram julklappspapper. På med lite julmusik och slå in klapparna.



Käkade och drog iväg till Träningslagret för att köra dubbelpass. Combat + Balance. Gött som fan. Köpte med hårfärg som älskling hade i mitt hår.



Slog in de sista klapparna och sen blev det play och serier i soffan till sent. Var sällskap till älskling som bestämt sig för att dygna.

Nu ska jag kirra smink och hår. Blir hämtad snart för att klä granen hos mamma och pappa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: