Börjes barnbarn

föralltid

+10?

Det fick bli en hemma-dag idag. Lite halvdant jobbade med telefonsamtal. Kommande utbildning och föreläsning är mera uppstyrt nu. Tack för det. Blev lite irriterat och oroligt där ett tag. Sen fick jag ett samtal från chefen. Han undrade om jag kunde tänka mig att gå upp i tid. + 10 timmar och jobba 75% istället. Eh? Mjoo. Why not? Det fanns utrymme för det i budgeten, så han skulle ta upp det som förslag på styrelsemötet idag. Om jag var intresserad, vill säga. Och ja. Kör. Jag får ju fundera lite närmre sen om beslutet går igenom. Kul. Jag antar att jag får se det som positivt. Sysselsättning finns ju definitivt. Och om vi nu ska utveckla verksamheten så kommer det garanterat kräva mer tid av mig.
 
På em hade Simon bokat in ett infomöte med Sector Alarm. Kom igång sent pga missförstånd de två i mellan, men sen blev vi matade med information om deras larmtjänster. Inbrott-, brand- och tygghetslarm. Det lät riktigt bra faktiskt. Bättre än det vi har nu så vi hakade på.
 
Simon fick skjutsade ner mig till badhuset sen där jag skulle ha min äldre grupp. Härligt och lite större gäng börjar det bli. Skippade att simma själv idag eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Hann inte äta innan badhuset hellre, så jag var vrålhungrig. Har käkat och kollat på QX-galan på play. Dags för sängen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: