Börjes barnbarn

föralltid

Facebook

Det gick bra att ha två grupper idag. Knappast optimalt. Får dåligt samvete över att inte kunna hjälpa till så som det var tänkt. Det vet ju iofs inte eleverna, men det känns mindre bra. Kunde äta lunchen i lugn och ro idag, men då hade jag självklart inte en lika god matlåda.
 
Direkt ner till föreningsjobbet efter lunchen. Chefen dök oväntat och vältajmat upp. Jag satt precis med Facebook. Vilket jag får och ska göra =D Haha. Känns lite udda, men jag fick en arbetsuppgift igår som rätt och slätt heter "Facebook". Inte min egen, självklart. Jag ska, och har, fixat en sida till föreningen. Riktigt kul att pussla med sidan, men förjävla mycket att läsa om annonsering osv! Well well. Ska fortsätta fixa och trixa innan jag publicerar den. Vill ha mer innehåll. Chefen avslutade med ytterligare en skopa beröm innan han stack iväg. Käre nån. Blir ju generad.
 
Åkte med älsklingen hem sen och började laga tacogratäng ganska omgående. Nu har jag tittat ikapp på play: Top Model Sverige, Project Runway och Trinny&Susannah. Det börjar en film om 40 min som jag hade tänkt se. Det blir ju sent dock. Behöver jobba en del på fm innan simskolan drar igång. Får se om jag ens orkar hålla mig vaken. Börjar bli lite trött. Det har varit upp tidigt och i säng något för sent på kvällarna under veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: