Börjes barnbarn

föralltid

Biff a´la viltsvin

Dansen gick suveränt bra igår. På fysen körde vi 30 min styrka och 30 min teknik. Styrkan var tuff, men tekniken gick riktigt bra. Båda pirutter, kickar och så fick vi prova på splithopp =P Haha. Är långt ifrån där, men jag provade iaf. Fick beröm sen av dansläraren som sa att jag hade utvecklats. Jag känner ju skillnaden, men det är alltid skönt att höra någon annan säga det.
 
Dagen har rullat på. Först med SFI, kastade i mig lunchen och hastade vidare till badhuset. Möte med chefen som blev ett telefonsamtal på två minuter den här gången. Han hade glömt boka in att vi skulle ses, så han skulle iväg på ett annat möte. Men det gjorde inte mycket alls. Allt rullar på ändå och han lät nöjd med det jag hade gjort. Han skulle ringa sen igen.
 
När jag hade kommit hem så ringde han. Jag trodde vi skulle fortsätta med rapporten, men han frågade om det var jag som hade gjort om hemsidan på eget bevåg eller på begäran. Det var tydligen något önskemål som fanns. Men den hade jag ju gjort om själv till så som jag hade tänkt det från början. Så då fick jag lite beröm =) Värmer.
 
Biffar tillverkades när jag kom hem också. Biff av viltsvinsfärs. Blev riktigt gott. Ibland kommer mina matlagnings-skills fram.
 
 
 
Har precis ätit och kollat på Lyxfällan. Ska bara smälta maten och sen iväg till dansen. Imorgon blir jag själv på SFI eftersom den andra läraren är hemma med sjukt barn. Men det ska väl gå antar jag. Slutar lite tidigare och behöver förhoppningsvis inte kasta i mig maten. Badhuset på eftermiddagen då också sjävklart och sen får vi se det blir på kvällen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: