Börjes barnbarn

föralltid

Kaffe på jobbet

Mysig dejt med Anneli. As always. Käkade lunch på laBella och strosade sen runt lite medan vi väntade på att Team Sportia skulle öppna. Gick sen ner till mitt jobb och pratade en stund innan hon skulle hemåt, och jag skulle börja jobba.
 
Min kollega anslöt kort efter att Anneli hade åkt. Kollegans lycka visste inga gränser när han fann vårt tillskott till vår arbetsplats. En kaffebryggare. Med termoskanna! Den skulle ju invigas omedelbart. Den kopplades in och bryggde första kannan kaffe. Det hela förevigades med en bild till chefen =P
 
 
"En nya era" enligt kollegan. Termoskannan följde självklart med upp till bassängkanten senare =P Jag jobbade några minuter till innan jag tog bussen hemåt. Slängde i mig lite mat och tog bussen mot centrum igen. Hade ju glömt bort att barndanskoreografierna hade kommit. Lika bra att åka och hämta direkt. Var ju så nyfiken på terminens danser!
 
Har precis kollat klart. Och ja. Det ska väl gå den här terminen också. Några gillade jag mer och några mindre. Men det kan vända ganska snabbt sen när jag väl ska träna in danserna och sen framförallt när barnen är med och dansar. En helt annan femma.
 
Imorgon ska jag försöka jobba lite på fm hade jag tänkt. Om jag orkar upp. Alternativt stanna hemma och träna dans. På eftermiddagen ska jag hem till huset och ta emot lillebror när han kommer hem från skolan. Blir kanske jobb efter det istället, men känner jag mig själv rätt så är det inte helt omöjligt att jag fastnar hemma hos mamma och pappa. Ringa bemanningen måste jag göra också! Så ser morgondagen ut.
 
Godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: