Börjes barnbarn

föralltid

Klubbkläder

Nu har jag sovit på natten iaf, men tankeverksamheten går igång så fort jag vaknat. Låg kvar i sängen och lät tankarna snurra, vrida, vända osv i skallen. Sen gick jag upp och började plocka med tvätt m.m. Slängde ihop lite lunch innan vi skulle iväg på lite kalas hos David och Sanna. Direkt därifrån ner till badet. Där var det fullt pådrag med "Fångarna i badet". Det är vid sånna tillfällen som jag saknar att vara tränare i tävlingsgrupperna. Jag gick runt och kikade runt lite på vilka galna celler tränarna hade kommit på innan jag gick ner till kansliet och kavlade upp ärmarna för några timmars jobb. Tog sen buss hem och fick jobba klart det sista hemifrån. Nu har jag ätit och kollat på filmen The back-up plan som gick på sjuan. Ska ta Så ska det låta på play också innan jag hoppar i säng.
 
Åh just.. fick ju klubboverallen idag. Riktigt fin blå färg och jag gillar modellen skarpt. Självklart för långa byxor, men det har jag ju upplevt förut. Fick t-shirt och shortsen för någon dag sen. Helt okej, men är inte lika nöjd med färgen på t-shirten. Och så är jag lite tveksam på hur den klarar badhusets varma klimat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: