Börjes barnbarn

föralltid

Missade bussen...

...gjorde jag imorse. Och inte för att jag försov mig utan pga isgatan jag hade hela vägen till busshållsplatsen. Men prick åtta stod jag framme vid tavlan, så jag var allt i tid ändå för lektioner på SFI. Syrran sjuker, så jag vikarierar. Slutade vid lunch och drog direkt till badet för att göra några timmar där. Hem och laga mat. Kasta i mig maten och iväg till dansen. Blev dock bara en timme eftersom det inte blev något wobble. För få anmälda nu efter tredje lektionen, så det blir inget wobble alls.
 
Tre kommande dagar på SFI har jag framför mig. Imorgon är det en heldag följt av tre timmar dans på kvällen. De andra två halvdagar följt av em på badhuset. Dans torsdag kväll. Ligga däckad i soffan på fredagkväll, antar jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: