Börjes barnbarn

föralltid

Wobble

Det var visst inte så svårt att komma upp ändå. Men det blev lite segt att gå den långa promenaden till bussen. Väl på plats var det inga problem. Härliga elever, så lektionerna rusade framåt. Åt lunch och blev hämtad av älskling. Vi åkte direkt och veckohandlade, och han släppte sen av mig på badhuset. Jobbade några timmar. Tog bussen hemåt. Åt mat och bytte om till danskläder. Disco och wobble stod på schemat. Skön att få dansa "på riktigt" igen. I söndags blev det mest styrka och teknik. Synd att det var lite dåligt med folk på wobble. Jag som fått med mig syrran. Hoppas på fler nästa tisdag, så det inte tas bort =/ Vore ju jävligt trist.
 
Men nu är jag trött. Så det är dags för sängen. Imorgon hade jag tänkt försöka komma igång tidigt. Dels för att hålla en vettig dygnsrytm. Har eventuellt tänkt köra Body Balance på torsdagmorgon. Tio över sju! Jag vill. Älskar de passen. Tänkte att det skulle bli en del av min rutin. Men jag vet inte hur mycket jag vill när det är så tidigt =P Imorgon börjar dansen tidigare, så jag hade tänkt hinna få en hel del gjort innan jag ska iväg dit.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: