Börjes barnbarn

föralltid

Westin

Jorå. Det blev allt en rejäl ökning på aktivitetsnivån på jobbet. Barnen skulle ut och simma så jag behövde kirra spolnyckel. Nya märkeslappar skulle skrivas ut. En bunt märken anlände, och just idag såldes det mer märken än tidigare dagar, så det behövdes fyllas på.
 
När jag väl kunde sätta mig ner så dröjde det inte förrän telefonen ringde. Det var tidningen som ville komma på besök. Trevligt. Så det blev intervju och fotografering. Fortsatte sen jobba med lapparna om föreningen som ska delas ut till alla lappar. Blev klar och började skriva ut. 450 st. Dubbelsidigt. Efter ett tag började skrivaren bli lite trött så jag kom på mig själv med att sitta och heja på skrivaren. Mikrosekunder från att skrika ut ett "Kämpa!" =P
 
Tog bussen hemåt. Handlade på Lidl. Slängde ihop lite käk, och åt upp till en film. Spelade hjärndöd-spel på king.com. Gjorde mig i ordning lite snabbt. Blev hämtade av mamma och pappa. Dags för Ann Westin på Nya Kupolen. Kul! Hon var bra, och allt blev ju extra roligt när mamma skrattade så hon får tårar i ögon =P
 
 
Dags att hoppa i säng. Imorgon ska jag upp lite tidigare. Ledarna skulle köra ett tema, och ville låna mina djungeldjur. Så då behöver jag vara där till första gruppen. Fyyy vad tidigt =P Haha, inte så farligt egentligen, men när man är van vid en tid så känns det som stor skillnad. Näst sista jobbdagen. Hur fan ska jag hinna göra allt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: