Börjes barnbarn

föralltid

Bodycombat

Bangade träningen igår. Men jag körde combat idag igen. Det tycker jag kompenserar. Med råge. Jag snubblade fram till sätet i bussen.

Imorgon då? Indoor walking eller bodypump....

Jobbet rullar på. Det börjar hända grejer, och då blir det givetvis roligare. Jag börjar hitta min roll vilket också gör sitt.

Har beställt simmärken till Sommarens simskola. Ena paketet kom redan i måndags. Dock ett fel, så det blev till att ringa. Och ringa. Och ringa! Höll på att bli galen, men tillslut fick jag svar på mail.

Andra paketet har jag inte fått än. Så jag ringde igår för att kolla läget och göra en komplettering. Mina irritationsnivå blev högre och högre. Inte den vassaste personen jag har pratat med om man säger så. Min beställning låg packad och klar, och hon HADE tänkt ringa mig. När fan då?? undrar jag... Well well. Paketet ska vara skickat nu. En dag till. Sen helg. Inleder med fest hos läckerbiten Nettz.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: