Börjes barnbarn

föralltid

Burlesque!

Helgen gick riktigt bra även om det var fullt pådrag framförallt under lördagen. En annan simklubb på besök, ledarbrist och uppstart av polo och balett. Lite rörigt i huvudet, men det blev supernice! Jag var lugn hela vägen. Hade det varit för ett tag sen så hade jag varit helt hysterisk på fredagkvällen. Personlig utvecklig. Good shit.
 
Igår blev det chill. Måndagar brukar bli sånna dagar. Söndagen är lång med barndans, simskola och egen dans. Och på dansen!! Vi ska dansa till en låt ur Burlesque =D Beautiful people. Helt suveränt! Love love love.
 
 
Idag tänkte vi dra till Örebro och shoppa. Måste köpa bikini till Thailand! De jag har är ju urfunktion vid det här laget. Tänkte passa på att köpa annat smått och gott också. Unna-mig-dag idag. Håller tummarna för att jag kommer hem med lite också.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: