Börjes barnbarn

föralltid

Harry Potter

Idag var jag bokad som tentavakt på morgonen. Skönt att gå upp tidigt. Hinner med så mkt mer då. Har varit så trött nu ett tag och inte orkat ta mig upp på eget bevåg. Så det här behövdes.

Nu är jag på g in till grannkommunen för att låna bok. Vi har tittat på Harry Potter filmerna och så kom jag på att jag kan ju passa på att läsa böckerna i Thailand. Det blir mycket tid till läsning på planet och i solen.

Ettan var dock utlånad här hemma. Och nu har det gått så pass långt att jag har gett mig fan på att läsa dem :-)

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Och jag var hemsk och hann inte hjälpa till... Hoppas du fick tag på boken, så inte resan in blev i onödan!?

    Kram från en SysterYster med lite smått (läs stort) dåligt samvete!!!)

    2013-03-22 | 18:21:38

Kommentera inlägget här: