Börjes barnbarn

föralltid

Mar. 05, 2013

Fan vad tråkigt det är att vara sjuk. Sabbade mina planer totalt. Blev frisk innan helgen. Bara näsan som är täppt, men den här veckan är jag ju vikarie för syrran. Så jag har inte alls lika mycket tid att förbereda som jag hade haft förra veckan.

Just nu åker jag runt till grundskolorna med infolappar. Fick precis reda på att det är studiedag imorgon. Fan då. Well well. Skiter det sig... ja, då skiter det sig helt enkelt. Bara att ta nya tag till nästa termin.

Helgen var annars i stort sett som vanligt. Simskola, showkidz och dans. Och så fick jag se en tjej bli knockad av en bil. Kan nog inte kallas påkörd. Snarare glidtacklad. Såg helt sjukt ut. Men det gick bra med henne.

Våren är på g också. Våra lila fina blommor har kikat fram.



Inte långt kvar till Thailand heller. 20 dagar kvar. Längtar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: