Börjes barnbarn

föralltid

Shoppat

Jadå. Jag kom allt hem med ett gäng grejer. Vi började på Stadium Outlet. Fick med mig strumpor, två sportbh:ar och ett par skor därifrån. Sen åkte vi in till centrum och jag köpte efterlängtade plånbok/väskan från Monki. Sett flera som har just sån modell som jag ville ha, men inte hittat någon. Men tillslut så var det en på dansen som hade en och sa att de fanns på Monki. Nu har jag äntligen en i min ägo! Och så påbörjade vi mission impossible --> hitta en snygg bikini som passar. Efter x antal provningar så hittade vi tillslut två stycken som satt bra. Min kärlek letade efter storlekar och andra modeller som jag kunde prova, och han höll humöret uppe hela tiden. Strongt gjort av honom och jag är glad för det. Gå i affärer är ju knappast någon favorit sysselsättning för många karlar.
 
När vi hade allt vi ville ha så satte vi oss på Jensen's Bøfhus och åt mat. Mycket gott. Vi pratade om Thailand =D Snart dags ju! Två veckor kvar! Vi funderar på om vi ska åka till nått mer ställe än bara Hua Hin där vi brukar hålla till. Mätta och belåtna gick vi till Forex och växlade pengar innan vi åkte hem.
 
Nu har jag varit på dansen och väntar på att maten ska bli klar. Ska kolla på Top Model och Project Runway innan jag hoppar i säng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: