Börjes barnbarn

föralltid

God..

Natt? Morgon?

Aja. Jag ska sova nu iaf. Känns alltid lite fel att gå min "walk of shame". Grannarna sitter och äter frulle när jag kommer hem från festen.

"Jag stannar bara en stund". Hahaha. Jag blev sist kvar med undantag för de som däckade och fick sova över.

Det blev en kul kväll. En bra blandning med folk från flera olika delar av landet.

Det var Sofies 20-års/halloweenfest. Imorgon, eller rättare sagt senare idag, väntas ytterligare en halloweenfest.

Så ja. Sova var det...

Kommentarer

  • Angelique {kinkykitten} säger:

    KOM IGEN NU TANT! Lite sömn och du är påt igen ;)

    Svar: Aarå =) Jag söp ju ynlingarna under bordet. Kunde lätt blivit kvar till sist igår också, om inte min transa-tant behövde komma hem =P
    Börjes barnbarn

    2013-11-02 | 14:17:53
    Bloggadress: http://kinkykitten.nu

Kommentera inlägget här: