Börjes barnbarn

föralltid

Helgen

Något lugnare helg. Fullt drag på jobbet, men lugna kvällar.
 
I fredags blev nya rutinen - kött, vin, choklad, film/serier och ett dopp i poolen. Det var mysigt tills mina tankar satte sig på tvären. Bit ihop, duscha och lägga sig i sängen. Började läsa i "rensa i röran" boken. Det brukar alltid ge lite inspiration. Tyvärr kunde jag inte sova sen. Funderade på om jag skulle upp och rensa i röran direkt =P Somnade så småningom.
 
Igår drog vi en snabbis till stan. Simon skulle köpa farsdagpresent och sen käkade vi lunch på stan innan jag skulle börja jobba. Efter jobbet köpte vi med mat hem, kollade lite serier och sen var för sig. Hoppas i säng ganska tidigt, men låg och spelade lite quizkampen en stund.
 
Nu ska jag få i mig lite lunch och dra iväg till jobbet, och sen blir det dans.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: