Börjes barnbarn

föralltid

Bad bad

I tisdags invigde vi alltså ute-spa-bad-poolen eller vad man nu ska kalla den. Vi bar ut datorn och tittade på en film utomhus. Och så tända ljus självklart. Mysfaktor i bött! I övrigt gjorde jag inte mycket alls under tisdagen.
 
Igår blev det lite mer action. Då hade jag medarbetar/utvecklingssamtal med chefen. Det gick riktigt bra och var roligt att få diskutera massa. Jag var dock inte lika taggad som jag var då vi egentligen skulle haft samtalet. Det blev som sagt bra iallafall och eftersom jag ändå var i badhuset så blev det lite jobb på det.
 
Älskling kom och hämtade och vi åkte in till Örebro för att spana efter lite kläder till eller idéer till halloween-outfit. Vi irrade omkring inne på Myrorna en bra stund innan vi klubbade igenom vad älsklingen skulle klä ut sig till. Jag behövde bara komplettera med en vit tröja, och så har jag lite fix och trix att göra.
 
Vi behövde ju käka och när vi ändå var i krokarna så käkade vi mongolisk-buffé på  Coco-thai. Mysigt värre och tankarna tog oss givetvis tillbaka till Thailand. En resa ska bokas inom kort!
 
Mätta och belåtna åkte vi hemåt och tog ett dopp i poolen med några avsnitt på en ny serie. Blacklist. Bra. So far. Sen bums i säng.
 
Idag var det upp före tuppen och köra Body Balance. Lovely. Lite tentavakt på det. Hem och käka + film. Pratade med mamma i telefon en stund. Iväg till badhuset och träna gruppen.
 
Nu blir det käk och film med älskling....
 
....med på torra land denna gång =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: