Börjes barnbarn

föralltid

Frodo & Gandalf på Harrys



Frodo & Gandalf på Harrys. Kortaste utekvällen nånsin tror jag, men ändå hann vi med en jävla massa. Supernice förfest med girltalk, åkte buss, kisspaus, promenera en bra bit till krogen, träffade Mr Kalix, lakritsshot, pratade skoter med Kalix, ut för luft, satt på parkbänk i flera minuter, agerade samtalsterapeut till ensam ledsen snubbe, träffade och pratade massa dynga med Per från Kumla och Anders-Roger från Vingåker, bil hem där jag bestämde mig för att gå med i kommunstyrelsen för att styra upp skoterleder.... Kom hem runt ett. Ett?! Och väl hemma så pratade jag strunt med älskling i bortåt timmen.

Det var lite segt att komma upp idag trots att jag kom hem relativt tidigt. Men när jag väl var på jobbet så rullade allt bara på. Sålt massa märken, och det är alltid lika kul att se hur stolta och glada barnen blir.

Kvällen var bokad för mys med älskling. Gött kött, vin och choklad. Först lite play och sen lite Wii U.

Nu är det dags att sova. Imorgon är det en ny jobbdag. Natti natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: