Börjes barnbarn

föralltid

Nystart



Nu har jag precis käkat upp en sallad på Mr James och ska strax bege mig till jobbet. Igår var det uppstart för vuxengrupperna. Ett glatt och taggat gäng nybörjare hann jag spana in innan jag drog iväg till dansen. Ikväll är det dags för sista uppstarten. Då är ytterligare en nybörjargrupp med vuxna, men först kommer våra allra minsta i Minisim. 3-4 åringar. Så pluttiga kommer de vara :-)

Jag ska träna mina Tekniksimmare och efter det hade jag tänkt hoppa i och simma lite själv. Hör och häpna!

Det är dags att jag börjar ta hand om mig själv igen. Det började bra i början på sommaren. Sen gick det bara utför med både kost och träning. Straffet känner jag av nu.

Uppstart av terminen är nu avklarad. Dags för nystart för egen del också. Kom igen nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: