Börjes barnbarn

föralltid

Simma

Då var den arbetsveckan slut. Torsdag till måndag brukar det bli rätt dött i bloggen. Torsdag är em jobb följt av dans. I fredags blev det lite mys med älskling på kvällen efter jobbet.

Helgen sprang förbi. Under lördagen hade vi "Föreningsdagen" i kommunen. Visa upp och prova på i föreningarna. Jag var med och styrde upp vår verksamhet, och det blev riktigt bra drag på polon. Kul! Under simskolan sen träffade jag på chefen och hade ett bra snack. Han verkade nöjd. Jag själv är nöjd över hur bra uppstarten har gått och hur bra jag har hanterat problem som uppstått. Hade även ett roligt teknikpass med min äldre simgrupp och ett bra distanspass med de yngre.

Efter lördagens jobb drog jag direkt vidare till vännerna. Trött var jag efter den intensiva dagen. Natten avslutades med sexsnack. Självklart ;-) Kul! Kom inte hem förrän strax efter 4 så det var självklart segt att gå upp i söndags.

Söndagens jobb gick fint. Började sälja lite simmärken, och det var helt underbart att se barnens lycka. Körde livräddning med På kvällen blev det dans.

Idag var det jobb på em. Började lite surt med möttes även denna gång av glada barn som klarat ett simmärken. Tränade min egen grupp och simmade även själv. UNDERBART.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: