Börjes barnbarn

föralltid

Bra dag

Kom som vanligt i säng lite väl sent i söndags så jag var trött på måndagen. Jag kom tillslut iväg till jobbet där det var avslutning för våra yngsta. Galet vad tiden går fort. Under dagen klurade jag på bra formuleringar. Jag skulle lämna referens på två av mina ledare. Inte så bara. Men jag är nöjd med resultatet som jag skrev ihop. På kvällen hade jag min egen grupp som haft tyå två veckors uppehåll. Saknar simmarna ju. Hade dessutom en ny som verkade mer än nöjd och tackade för ett bra pass =)
 
Idag var jag också lite seg upp. Tog sen bussen till mamma på andra sidan stan. Skulle hjälpa henne och skriva på datorn lite grann. Rolig uppgift och underbart att få umgås lite med mamma. När jag skulle med bussen till jobbet fick jag sällskap av lillebror som skulle till sin träning. Så jag fick lite kvalitetstid a´la busstur med honom. Skönt att bara sitta och snacka lite. Vi ses inte lika ofta längre + att han är tonåring nu, så det är inte som förr när han skulle sitta i knä och mysa =)
 
I badhuset hade jag min tävlingsgrupp. Det blev lite teknikträning och avslutade lite tidigare så att jag skulle hinna prata i lugn o ro med lägerdeltagarna. På torsdag åker vi till Älvdalen och det är inte lite fjärilar i magen på de fyra flickorna som ska med. Jag lyckades nog stilla nervositeten något iallafall. Blev faktiskt lite mer peppad själv också. De är ju så mysiga =)
 
Bussade upp till dansen. Gick helt okej, men min kondition är ju skit efter uppehållet och det kändes speciellt nu när det är disco och vi får köra hela koreografin om o om o om o om igen. Idag körde vi sista gången i den lokalen. Dansens Dag som var idag, firas på torsdag istället i den nya lokalen i form av Öppet Hus samt att vi har första lektionerna där då. Tyvärr så missar jag ju det eftersom jag är i Älvdalen, men förhoppningsvis hinner jag hem till söndagens lektion och får se nya lokalen då.
 
Hem och käka. Kollade på Top Model Sverige och ska nu hoppa i säng. Ska återigen försöka ta mig upp lite tidigare än vad jag gjort de senaste månaderna. Under lägret blir det ju självklart inga sovmorgnar..... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: