Börjes barnbarn

föralltid

Helgen

Började med en chill fredags eftermiddag med Emelie. Bara sitta och umgås. Hon med lillplutten Linnea i famnen och jag med hennes lilla pälsboll Fox i knät. På kvällen blev det filmen The Notebook.
 
Lördagen blev aningens trögstartad. Sambon och jag var inte alls på samma spår så det blev noll och ingenting. Sen blev det lite jobb för min del. Tränade min simmare inför tävlingen. Direkt efter det åkte vi och handlade. Chill-grill med gänget <3 En underbar kväll att bara sitta och snacka. Grannarna bjussade på "livemusik" också =P Blev en tidig kväll för de flesta av oss. Tror vi åkte hem redan vid 23.
 
Och tur var väl det. För nu är det vår, och Smulan väcker mig klockan 5 numera. Låg och halvslumrade tills klockan ringde. Då åkte vi till McD för lite frukost innan jag skulle till badhuset för simtävling med mina små. Suveränt bra har det gått. Härlig stämning och toppenbra simmat med några enstaka diskningar.
 
Raska steg upp till dansen sen. Det gick sådär idag. Min svank hade börjat göra ont efter att ha stått på hård bassängkant hela dagen. Ajaj. Stegen satt bättre än vad jag trodde. Behövde bara en genomräkning för att minnas det mesta.
 
Simon hämtade och vi åkte och köpte mat och gott till kvällen Vi har precis kollat på Smartare än en femte klassare. Han går och lägger sig och jag ska kolla på Gladiatorerna innan jag hoppar i säng jag med.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: