Börjes barnbarn

föralltid

Årsmöte, Footloose, Fox

Chill hemma på lediga dagen. På kvällen drog jag iväg till föreningens Årsmöte. Tjoho. Fina kassören Ebbe bekräftade inför hela församlingen att jag kostar dyrt för föreningen i och med att jag har blivit gammal. Jo man tackar. Senare fick alla tränare gå upp på den lilla scenen på folkhögskolan och presentera sig. Senare fick vi även presentera de grupper vi tränar. Blev inget prat om sömn/kost/osv eftersom han som skulle snacka var sjuk. Hallelujah! Då hann jag bort till streeten iaf. Hade inga kläder med mig men kunde iaf vara med och stega igenom det nya. Passade även på att prova nya kläderna, nu när jag inte var svettig liksom. Smart drag. Promenixade hemåt. Landade i soffan med ytterligare en musikalfilm - Footloose från 2011.
 
Julianne Hough är ju bara fantastisk. Såg henne första gången i Rock of Ages. Började söka runt på nätet och upptäckte ju att hon var med som dansare i Dancing with the stars. Och att hon har en bror!!! Derek Hough. Well hello!! Where have you been all my life??
 
Så ja. Nu har jag suttit och kollat på dansklipp i bortåt 2-3 timmar. Och det här klippet får avsluta natten.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: