Börjes barnbarn

föralltid

Jobbvecka

Tiden bara susar iväg under min jobbvecka, som den här terminen är lördag till onsdag.
 
Det blev Melodifestivalen på lördagskvällen. Följde med i Twitterflödet samtidigt. Det är riktigt kul att läsa direkt vad andra tycker. Dock så blir jag lite provocerad av alla som påstår sig ogilla Melodifestivalen, men likförbannat sitter det och kommeterar iallafall. Titta inte då!
 
Söndagen blev det jobb på i vanlig ordning. Sista grupperna är uppstartade. Mini och vuxen. Så nu är allt igång. Resterande av terminen blir att se till att allt fortsätter flyta + eventuella små projekt. På samtliga egna grupper som jag haft under veckan så har det tränats inför kommande Utmanaren. En tävling för de yngsta/nybörjare. Det ska bli kul att se resultaten på söndag. I måndags lyckades jag även hoppa i och simma själv. Underbart såklart. Jag och Sofie promenerade hem tillsammans. Köpte mat och åt i hennes lägenhet. Satt och pratade några timmar. Precis när jag smög in till sovrumment hemma så ringde älsklings väckarklocka. Halv sex =P 
 
Dansen i söndags gick helt okej trots att jag satt bredvid förra veckan. Discon igår gick lite sämre. De gånger jag sitter bredvid så är jag iallafall med och stegar igenom. På discon var jag inte där alls förra veckan så stegen sitter inte i kroppen. Raggan idag gick däremot riktigt bra. Det har varit lite trögstartad där, vilket både har varit bra, men samtidigt lite segt.
 
Imorgon blir det jobb. Valde att stanna hemma idag istället. Kände inget flow och orken var bortblåst. Ska kolla sitta avsnittet på Project Runway och kanske spela lite spel innan jag hoppar i säng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: