Börjes barnbarn

föralltid

Nostalgi

Hm, det blev knappt halva Potter 1 innan älskling somnade. Well well. Jag skickade honom i säng och satt uppe själv med spel och serier. Torsdagen var jag ledig. Street på kvällen. Stegen satt riktigt och det kändes allmänt bra genom hela lektionen. Igår var jag så betydligt mer taggad på jobb =D Sökte lite bidrag och blickade allmänt mer framåt. Kändes topp! Sen vad det beror på... Maten? Utvilad? Inställningen? Skit samma! =P
 
Lördag idag, och då har jag tre egna grupper. Plågade mitt tekniksimmare med ett styrke-pass idag. Och så bra de körde. Tävlingssimmarna fick ett distanspass, och det var minst lika bra. De har skärpt till sig överlag. Konstsimmet fick några utmaningar som de gav sig i kast med. Duktiga som alltid. Hade en kort samling med ledarna också.
 
Älskling kom och hämtade. Drog till ica maxi för att köpa mat och gott till kvällen. Det blev gött kött och vin idag till Melodifestivalen delfinal 3. Självklart tillsammans med twitterflödet. Älskling försvann till dataspelandet och jag kollade Fångarna på fortet på play. På något vis hamnade på wikipedia och klickade mig runt. Hittade då Salve, som var sommarlovsprogrammet 1997. In på youtube snabbt som vinden. Så nu är jag så jävla fast i nostalgisvängen. Gråter glädjetårar på insidan. Haha fy fan! Kommer ju definitivt inte komma i säng tidigt idag...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: