Börjes barnbarn

föralltid

Oflyt

Jag var sjuk i tisdags och onsdags. Alltså stanna-hemma sjuk. Kände mig hängig och rösten var helt borta så det var lika bra att stanna hemma så jag inte hade någon att prata med. Gick inte ens på dansen. Det blev soffhäng hela tisdagen. Även onsdagen, fast då gick jag på dansen, men satt bredvid.

På torsdagen var jag ledig från jobbet ändå, men jag mådde mycket bättre. Satt bredvid på dansen där också. T r å k i g t. Lika bra dock så jag blir helt frisk.

Ledig fredag. Var bjuden på fest på kvällen, men jag och älskling köpte kinamat och tog en helkväll med criminal minds istället. Varken han eller jag var taggade på partaj.

Idag är jag tillbaks på jobbet och ska försöka ta igen det jag ligger efter med. Mestadels telefonsamtal. Och det går ju jättebra att ringa när telefon lägger av.....

Kan man ha mer oflyt? Samtalen ville inte kopplas upp alls. Loggade ut. Loggade in. Då försvann hela nätet. Fint. Jättefint.

Jag gav upp. Får försöka imorgon igen. Nu väntar jag på skjuts. Ska fixa nån mat för kvällen och så får vi se vad det blir. Melodifestivalen börjar ju tydligen ikväll så jag ska väl kanske kolla på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: