Börjes barnbarn

föralltid

Telefonsamtal

Glömde ju skriva att jag fick prata i telefon med mitt brorsbarn Viggo i lördags. Ett mycket givande samtal =P Haha.
 
Igår var jag lite seg på jobbet, men började iallafall planera för ett läger för de yngsta simmarna. Tränade Teknikgruppen med kvällen med ett redskaps-pass. Simmade även själv samma pass efteråt. Så skönt att vara i vattnet.
 
 
Idag var jag lite piggare. Kikade runt lite på boende till lägret. Tränade tävlingssimmarna och sen förberedde jag och Sofie oss inför årsmötet. Då ska vi presentera oss och den grupp vi tränar. Blev nästan seriöst =P Tog bussen till dansen. Dags för disco som haft hela två veckors uppehåll. Den satt inte alls. Hade bra energi men koreografin ville sig inte riktigt hela vägen. Gjorde små fel här och där. Lite lätt frustrerande.
 
Nu ligger jag i soffan och har kikat runt på diverse program/klipp på play-kanalerna. Ska kika runt lite till innan jag hoppar i säng.
 

Kommentarer

  • SysterYster säger:

    Men! ..... Nu blev jag avundsjuk faktiskt. Jag vill också prata med lillskrutten/skruttarna i telefon :/

    Andra fastern...

    Svar: Hade flyt. Ringde pappa, som var i Örebro. Viggo snackade en massa i bakgrunden så han fick låna luren en stund och säga hej.
    Börjes barnbarn

    2014-02-26 | 23:00:20

Kommentera inlägget här: