Börjes barnbarn

föralltid

Hjärta dans och konstsim

Upp och iväg på förmiddagen. Införskaffade pennor och nya register till pärmarna. Köpte med McDonalds mat till jobbet som kastade i mig medan skrivaren gick varm. Ett papperhelvete fastnade som jag tog bort men displayen propsade på att ett papper fortfarande satt fast i bakluckan. Jag höll på att bli T O K I G ! Jag hade hur mycket som helst kvar att skriva, även närvarolistor. Utan det sist nämnda blir det lite klurigt att driva verksamheten.

Tillslut hittade jag lite lugn och kollade igenom varenda millimeter på skrivaren. Nog fan satt det fast ett papper. Men inte i bak som displayen sa. Skrev ut resten av alla papper och stoppade in i pärmarna och kort efter drog första grupperna igång.

Det blev en bra uppstart. De fina ledarna jag har med mig känns stabila och de fick hålla i föräldrasamlingarna även denna termin. Duktig är dem!

Chefen dök upp eftersom han har sin son i verksamheten och vi tog oss ett snack. Blev lite blandat om föreningen. Jag fick dra lite om mina kommande idéer och så fick jag lite beröm med mig. Underbart att få nu i uppstarten. Han pratade om att det var en lite vinglig start, vilket jag håller med om. Idéerna hade jag men de kom inte fram riktigt. Skillnad är det nu.

Fick avsluta jobbdagen med konstsimmarna som jag är med och tränar själv. Underbara sötnosar! Fick ett litet paket med texten "Tack för lånet. Du är bäst." Två tjejer har jag haft på barndans och nu dansar de på danscenter. På showen fick de låna säkerhetsnålar av mig som jag nu fick tillbaks. Haha. Godingar!



På baksidan av lappen hade de ritat hjärtan kring dans och konstsim. Det är mina tjejer det <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: