Börjes barnbarn

föralltid

Växer

Det blev en bra uppstart även igår. Det är inte fullt lika många grupper då, men desto fler än vad vi hade förra terminen. Två nya simskolegrupper. Vattenpolon är förlängd också. Så det är mer aktivitet i vattnet. Det var lite oroligt med ledare på de nya grupperna, men det har löst sig. Och en riktigt bra lösning dessutom! Jag kan peta in några barn till. Det kanske rentav är på gång med en grupp till även på måndagar. Vi växer!
 
Efter badet fick jag spurta upp till dansen. Jag var i Lund på första lektionen, så jag hade lite att ta igen, men det ska jag förhoppningsvis fixa. Jag gillar stegen och stilen. Så det kändes bra. Köpte mat på konsum och så blev det några avsnitt Criminal Minds.
 
Nu har tagit lite sovmorgon, chillat lite på förmiddagen och ska börja göra mig i ordning för att dra till jobbet. Har en del att pussla med, men det är bara kul grejer. Känner mig taggad! =D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: